Webshop

Om te laten zien dat je meedoet met de bootcamps van de Sociale Sportschool kun je binnenkort in onze webshop de orginele Sociale Sportschool t-shirts en jasjes bestellen. Deze worden dan automatisch thuis bezorgd. Ook kun je attributen bestellen die bij de bootcamps worden gebruikt. Zorginstellingen of sportclubs kunnen de kleding en attributen ook collectief inkopen.

Wil je alvast laten weten dat je interesse hebt in de originele Sociale Sportschool sportkleding? Stuur dan een e-mail naar: info@socialesportschool.nl

Sociale Sportschool Beweegroute

Er is nu ook een Sociale Sportschool beweegroute. Een parcours met 8 Bordjes waarop verschillende oefeningen worden uitgelegd. Door middel van een QR code kunnen bijbehorende instructiefilmpjes op YouTube worden bekeken. Zo kunnen ouderen in een rolstoel op eigen gelegenheid sporten samen met een vriend, familielid of verzorger.

Een totaalpakket van 8 bordjes inclusief palen kunnen door zorgorganisaties of gemeenten worden besteld door een E-mail te sturen naar info@socialesportschool.nl De palen zijn geschikt om langdurig en onderhoudsarm in de openbare ruimte te staan. Plaatsing en een eventueel benodigde vergunning moet je zelf regelen.

Bestel