Meedoen als sportclub

Sportscholen of bootcampclubs die maatschappelijk verantwoord willen ondernemen door bootcamps te organiseren voor ouderen in een rolstoel, kunnen partner worden van de Sociale Sportschool.

Daarvoor ontvangen ze:

• Een vermelding met logo op dit platform.
  • Toegang tot het trainingsprogramma.
  • Een inlogcode waarmee bootcamps in de agenda kunnen worden geplaatst, waardoor de registratie van sporters volledig automatisch verloopt.
  • Een match met een ouderenzorg organisatie in de buurt, indien die nog niet gemaakt is.
  • Advies bij de opstart en organisatie van de Bootcamps.
  • Promotiemateriaal voor de werving van sporters.

De voordelen?

• Meedoen aan de Sociale Sportschool werkt onderscheidend door een lokale maatschappelijk betrokken en sociale profilering.
  • Er kan een nieuwe doelgroep worden bereikt: mensen die nog niet sporten, maar die zich door dit concept toch aanmelden als deelnemer van een Bootcamp.
  • De helft van de Bootcamp zit automatisch vol, omdat de ouderen door de zorgorganisatie worden geworven.
  • De opkomst is gegarandeerd, want sporters hebben een stok achter te deur om te gaan sporten: ze hebben een ouder trainingsmaatje dat op hen rekent.

Heb je interesse om mee te doen als sportclub? Neem dan contact op via infoATsocialesportschool.nl

Stuur een email

Meedoen als sporter

Ben je een sporter met een sociaal hart? Geef je dan op voor de bootcamps van de Sociale Sportschool. Kijk in de agenda wanneer er een bootcamp bij jou in de buurt is.

• Feel good gegarandeerd!
  • Een stevige work-out
  • In dezelfde tijd waarin je serieus sport doe je ook nog iets sociaals.
  • Je hebt een stok achter te deur om te gaan sporten, want je hebt een ouder trainingsmaatje dat op je rekent.
Ik doe mee!

Meedoen als zorgorganisatie

Ouderenzorgorganisaties die bootcamps willen organiseren voor rolstoelafhankelijke ouderen samen met sporters kunnen partner worden van de Sociale Sportschool.

Daarvoor ontvangen zij:

• Een vermelding met logo op dit platform.
  • Toegang tot het trainingsprogramma.
  • Een match met een sportschool of bootcampclub in de buurt indien die nog niet gemaakt is.
  • Advies bij de opstart en organisatie van de Bootcamps.

De voordelen?

• Er wordt een nieuwe doelgroep bereikt: sporters die zich normaliter niet als vrijwilliger zouden aanmelden in de ouderenzorg.
  • Ouderen komen weer eens lekker buiten, en kunnen naar eigen vermogen meedoen met een sportieve activiteit samen met jongere mensen. Beiden goed voor hun gezondheid!
  • De Sociale Sportschool kan ook als bedrijfsfitness worden ingezet: werknemers en vrijwilligers van een zorginstelling gaan dan samen met hun cliënten sporten en slaan twee vliegen in één klap.

Heb je interesse om mee te doen als zorgorganisatie? Neem dan contact op via infoATsocialesportschool.nl

Stuur een email

Meedoen als oudere

Bent u afhankelijk van een rolstoel en zou u samen met jonge sporters willen deelnemen aan een sportieve activiteit? Kijk in de agenda wanneer er een bootcamp bij u in de buurt is en geef u op via uw eigen zorglocatie die de bootcamp organiseert. Uw dochter, zoon of mantelzorger meenemen mag ook, dan beweegt u lekker samen!

De voordelen?

• U kunt naar eigen vermogen meedoen met een sportieve activiteit samen met jonge mensen.
  • Beweging is goed voor u, maar ook als u nog maar weinig kunt, bent u van harte welkom, want andere aanmoedigen is ook meedoen!
  • Bovendien komt u weer eens lekker buiten.

Meedoen als mantelzorger

Ben je mantelzorger van iemand in een rolstoel? Kijk in de agenda wanneer er een bootcamp bij u in de buurt is en geef u op via de zorglocatie die de bootcamp organiseert.

De voordelen?

• Als je nog niet aan sport doet heb je een reden om eindelijk eens te gaan sporten!
  • Als je al wel aan sport doet kun je nu in dezelfde tijd waarin je sport ook nog iets sociaals doen met degene voor wie je mantelzorgt.
  • Degene voor wie je zorgt komt weer eens lekker buiten en kan naar eigen vermogen meedoen met een sportieve activiteit.

Meedoen als bedrijf

Wil je als bedrijf of organisatie maatschappelijk ondernemen en dat op een unieke manier combineren met bedrijfsfitness? Dan bieden de bootcamps van de Sociale Sportschool uitkomst! In dezelfde tijd waarin je werknemers serieus sporten, leveren zij een mooie bijdrage aan de samenleving.

Zowel structurele bedrijfsfitness als een eenmalige teambuilding behoren tot de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact op voor een offerte op maat.

We verwelkomen uw bedrijf of organisatie natuurlijk ook graag als sponsor van de Sociale Sportschool! Neem contact op via infoATsocialesportschool.nl

Vraag een offerte

Meedoen als onderwijsinstelling

Wilt u studenten laten kennis maken met een innovatief sportief én sociaal maatschappelijk project? Studenten van sportopleidingen of sociale studies die de organisatie van bootcamps ondersteunen of bootcamps kunnen leiden zijn van harte welkom. Neem contact op via infoATsocialesportschool.nl